Vill bara berätta att jag ska börja med en walkthrough på Harry Potter och fången från Azkaban idag. Det ska bli kul har aldrig gjort det förut. Vet fortfarande inte hur jag ska göra riktigt med ljudet, men det ordnar nog sig. Ska åka iväg till Willys först bara innan jag ska börja och köpa lite godis. Imorgon börjar min praovecka på Max i Växjö. Kommer bli grymt jobbigt, men jag hoppas att jag överlever. Bjuder på lite fina bilder på mig :)
Puss <3 ^^
och ja, det är en bild på Ulrik Munther i bakgrunden. Den andra bilden ska föreställa Privet Drive.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar